۱۳۸۸ مرداد ۳۰, جمعه

عجله کار شیطان است

خدا را شکر که ما هم بلاخره به دموکراسی دلخواه خودمان رسیدیم. از اول هم اشتباه کردیم دولت و حکومت را دست کم گرفتیم. دیدید این آقایان هم عادلند؟ دیدید؟ اگر لازم باشد دستور توقیف روزنامه ی کیهان را هم می دهند. فقط اعتماد ملی که نیست! خیلی عجله کردید دوستان. خیلی! تازه! دیدید مجلس قرار است حداقل به 4-5 نفر از وزرای پیشنهادی ا.ن رای اعتماد ندهد؟ دیدید آقایان خودشان نگران حال ملت هستند؟ حالا هی بریزید در خیابان ها شعار بدهید! خیلی اشتباه کردید! بروید بنشینید در خانه هایتان. تحریم هم شدیم، شدیم. آقای ا.ن به حول و قوه ی الهی قرار است یک هفته ای بنزین تولید کند. اگر فکر می کنید نمی شود، بروید دلتان را پاک کنید. این افکار همه اش از بی ایمانی است. وگرنه می شود. چرا نشود؟ وقتی به خدا توکل کنی ورئیس جمهورت هم هاله ی نور داشته باشد و در مملکت اسلامی هم زندگی بکنی حتما می شود. حالا نمازهایت را اگر اول وقت بخوانی زودتر می شود.

زندگیمان شده صحنه ی تئاتر طنزی که پرده های میانش فاصله ی خواب و بیدار شدنمان است. هر روز صبح ناشتا اخبار روز را می خوانیم ببینیم این قسمت چه می شود! و آقایان دیشب چه خواب دیده اند.
اینها یا خودشان ضریب هوشیشان انقدر پایین است که دروغ زیرکانه تر از این نمی توانند بسازند، یا مردم را انقدر سطح پایین تصور کرده اند که فکر می کنند فریب این دروغ های صدتا یه غاز را می خورند. که البته باز هم اگر در این دو ماه متوجه سطح فهم ملت نشده اند حکایت از ضریب هوشی پایین خودشان کرده اند!

زندگیتان پر از اتفاق های خوب خوب باشد...

۴ نظر:

علیرضا گفت...

دیدی خبر توقیف تکذیب شد. اینا همش بازیه!

میم. ح. میم. دال گفت...

تازه جریان هلو رو شنیدی که :دی
محمود انگار دیده حوصله مردم از فیلم سر رفته تصمیم گرفته یکم بامزش کنه!

حدیث گفت...

علیرضا: دیدم :) توقع هم نداشتیم توقیف بشه.

م.ح.م.د: خدا رو صد هزار مرتبه شکر که هر روز زندگی ما پر هیجان تر می شه :دی

علیرضا گفت...

از بس این چند وقت، فیلمای ترسناکو درام و از این چیزا پخش کردن گفتن یکم طنزشو بیشتر کنیم! :)