۱۳۸۹ فروردین ۳, سه‌شنبه

من از دهان گشاد تو بیزارم
من از بوی ترشی دست ساز تو بیزارم
من از موی سیاه طبیعی تو بیزارم
من از دهان گشاد تو بیزارم
از طالبان بیزارم
از گلوله بیزارم
از خون بیزارم
آزادی بوی خون می دهد
دهان تو بوی ترشی دست ساز
از تو، رنگ تو و بوی تو بیزارم
من از دهان گشاد تو بیزارم
مرگ نه،
ننگ بر تو
من از مرگ بیزارم
خون بوی مرگ می دهد

بعد از خون
یک دوره کلاس آزادی می رویم و فرهنگ
ترمیک فشرده
بقیه اش را
تو بنزین آزاد بزن
و مسافر بکش
زنان افغانی موهای بلوند اروپاییشان را شانه کنند
من سبزه گره می زنم
که پایت بلغزد
ظرف سکوت بشکند
در کاسه ترشیت

۷ نظر:

میم. ح. میم. دال گفت...

این مخاطبش الان بچه های محله اس؟

علیرضا گفت...

بیچاره بچه محل ها! ;)
البته من فکر نمی کنم مخاطبش بچه محل ها باشه! بیشتر به ترشی سیاسی می مونه!

havvazad گفت...

بهار مبارکت باد
کار قوی نیست
بیشتر شبیه شعار دادن میماند با تکرار

Miss Ferii گفت...

آزادی بوی خون می دهد...


The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants."thomas jefferson"

Miss Ferii گفت...

راستی بهارت مبارک :)

حدیث گفت...

به میم.ح.میم.دال: مخاطبش راننده تاکسیه با اون خانومه که پشت نشسته بود و فکر ترشی خانگیش حالم رو به هم می زد.

به حوازاد: به حساب شعر ننوشتم. به حساب فحش نوشتم به اون کسی که از بوی ترشی خانگیش بیزارم
بهار تو هم مبارک :)

به Miss Ferii:
بهار تو هم مبارک...
آخرش هم بوی خونش از سر ما می گذرد و میلادش از عمر ما...

خسرو گفت...

يه شب مهتاب / ماه مياد . . .
سلام
فييلمايي كه مي بينم رو والا از جاي خاصي گير نميارم معمولا خدا مي رسونه از طرق مختلف ! قبلنا اينترنت پرسرعت داشتم دانلود مي كردم الان به دوستان مي سپرم هركدوم چند تاشو گير ميارن